Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile


Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



Assalamualaikum..
Monday 26 March 2012 | 04:57 | 0 comments
Hai ! Salam perkenalan semua . Rasanya tak perlu kenal saya dengan detail la kot . Kamu semua masih kenal saya kan ? Ala dulu blog saya faifazforever ,sekarang dah tukar jadi maxcharmingee pulak . Haha ! Jangan marah tau ! Okay macam biasa nama saya Nurul Fazihah Bt Malek Ribuan . Umur ?? Tak perlu tahu la kot , saya masih MUDA dan selamanya akan MUDA . Muahahaks ! Ni kalau Hafifah baca mesti dia cakap saya mengada . Am I right , HAfifah ? Emm , apa lagi ek  ? Saya asal Kemaman , Terengganu . Masih lagi belajar . Rasanya yang tu je la kot . Kay , bai ! ( Lambai tangan ciket )