Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile


Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



Gode-Gode * muka sengal
Friday 27 April 2012 | 03:01 | 0 comments
Hai semua ! Apa khabar ? Sihat tak ? Dah makan ke belum ? * sengal pulak aku hari ni :) Back to our story . Saya dah lama tak update blog * muka kiut . Yes , saya very the sibuklah 2 3 minggu ni . Sibuk dengan tugas pengawas , dengan kerja sekolah * lebih pada orang kerja pejabat lagi tau ! jangan main main * sibuk dengan latihan choral speaking yang hari isnin ni nak tanding , sibuk dengan kelas malam lagi , banyak lagi sibuklah ! Saya hari hari letih . Kat sekolah belajar sampai pukul 12.45 je , sebab nak pegi latihan CS . Lepas sembahyang continue latihan CS balik . Lepas tu malam , kalau ada kelas saya n D.A.N.I.Z.A.R.A pegi kelas , kalau ada latihan CS pegi CS . Wow ! Gilakan ? Hidup saya macam ROBOT dahh . And guess what ? Nasuha demam ! Kelas Kimia malam dia tak datang pun . Saya bajet dia letih . Tapi khamis kelmarin pun dia tak datang jugak . Tuntasnya , Nasuha demam . Cepat sembuh ye sayangs ! Okay , saya setakat ni takda lagi tanda tanda nak demam , tapi demam jerawat ada lahh . Huhu . Sakit gila ! Sampaikan budak laki dalam kelas saya suruh saya picit tut.tut.tut ni disebabkan terlalu gede*besar . Thanks je lah , bukan nak kurangkan sakit , tambah sakit ada . Hari rabu , saya n the gangs buat eksperiment Fizik . Nak cari pecutan , P(V-U) bahagi T . Atas meja kami semua dah tersedia landasan kereta *bukan train punyer eah * , mini cooper , meter apa tah *tak ingat nama dia* dan banyak lagi lah radas tu , cuma saya je tak ingat , hehe . Masa tengah buat eksperiment tu , bosan sangat *bagi saya* tak tahu lah yang lain tu gane crite . Jeng.jeng.jeng ! Idea gila datang ! Haha , oleh kerana terlalu bosan , saya pegi kaca kawan kawan lain yang tengah duk khusyuk buat eksperiment . Nak tahu saya buat apa ? Saya pegi tutup suis meter diorang ! Haha :P Diaorang tak perasan saya buat . Saya suka sorang sorang sebab mini cooper diorang tak bergerak lansung atas landasan !Lepas tu , Ebah terperasanlah suis mereka tak buka . Ahaha , memang saya suka keraslah masa tu . Lepas tu saya cite kat Nasuha , ingatkan dia marah , rupanye dia lagi keras suka dari saya ! Okay , bermulalah episod kaca-mengaca . Hafifah nak try kaca kumpulan Ebah lagi *kump yang mula mula saya kaca* tapi nasib Fifah tak baik , K.A.N.T.O.I ! Ebah marah bengkak ! Pastu kami tak jadi dah kaca kump Ebah . Kami kaca kump Maya . Haha ! Saya jalan slow slow kat tepi meja , pastu tutup suis . Haha , jahat kan saya ? Maya pun terkejut mini coop dia tak bergerak . Muka Maya memang spoill habislah masa tu . Danizara buat tak tahu plus tahan suka . As a conclusion , saya sarankan , jangan tiru aksi ini . Sebab , last last kita semua akan sakit perut kerana terlalu tahan ketawa . Ahaha ,bhaii :D