Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile


Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



Kelas AddMaths :')
Thursday 19 April 2012 | 08:54 | 0 comments
Sorry lama saya tak update blog saya . Kay , hari selasa baru ni , sir Roshidi ganti kelas Addmaths . Semua wajib hadir ! Saya angkat bendera putih :D Hajat memang malas nak pegi , tapi mikir gitu larh . Ke guana ? Addmaths kalu tinggal memang tersangat rugi , bagi sayalah . Anda ?
Hmmm , tak nak cerita panjang panjang .Dipendekkan cerita , malam tu sir saya ajak bincang kertas TOV . Naseb baik w0ok ! Saya malas nak buat latihan . Kalau salin beres je . Ahaha
Malam tu jugak saya dengan Nasuha duduk berhampiran dengan Pierre Andre . Bangga kot :O Ah , memang ! Dalam kelas saya ada muka cam PA . Tak mau jeles jeles eah :D Kelas start pukul 8 until 10 . 2 jam tuh ^_^ Untung larh sapa yang tak ngantuk tu :'( Tapi alhamdulillah saya tak ngantuk . Sebab saya bergelak ketawa dengan AA . Tak kenal AA ? Aaron Aziz larh ! Bintang Paling Popular tuh ! Lepas duk yoya yoya dengan sir , datin mintak kat sir " take 10 " . Dan sir pun bagi . Yes ! Boleh posing posing dulu , kan Fifah ? Nak tengok bukti dia ? Jap eah ,

Haha , ni sir Roshidi saya :D , sweet kan
?

Ni Nasuha tengah tayang kertas AMaths dia . Dapat berape wehh ? * Bukan aku tanye *


Ni Fyfah , alahai malu sangat kot :P



Kalau nak kenal Datin , yang pakai tudung pink , sebelah tepi tingkap tu Azirah . Jelita kan Datin tu ? Ahaha



Ni Faes , saya mintak tolong dia install Powerpoint .



Ni AA dengan PA * malu ke ?



Miss Max :D

Kay , bai semua