Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile


Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



MissOurMomentsTogether
Saturday 14 April 2012 | 06:02 | 0 comments







Assalamualaikum , hey guys ! Just wanna to say I MissOurMomentsTogether . Form 3 paling banyak kenangan yang best . Saya tak tipu sumpah ! Ingat tak lagi selepas PMR ? Kita 6 orang ( aku eyda fifah onah suha aien ) tolong Sir Roshidi susun kertas periksa untuk Form 5 kan ? Masa tu kita duduk kat dalam library .
Pada masa yang sama , Form 6 tengah periksa MUET , so tak boleh bising bising . Tapi kita semua ni keras kepala kan , kita buat bising jugak . Yang kita hairan tu , sir Roshidi tak marah bila kita bising kan  . Guess what ? Masa kita semua suka suka tu , datang larh sorang cikgu ni , dia cakap kat kita , syuhhhhh * sambil tangan telunjuk letakkan kat mulut , bakpe bising sangat ehh , tingkatan nang pekse or ! Haha :D
Tengok muka masing masing memang kelakar abis r . Semua kecut berut , takut punya pasal . Pastu kita suka lagi kan ? Dalam duk suka suka tu , cikgu tu pom jerkah kita untuk kali ke-2 . Terus diam kita semua . Lepas je dia kuar dari library tu , kita pom tiru gaya dia marah kat kita balik . Ahaha ! Betul op ? Jahatlah kita masa
Form 3 dulu . Saya lagi jahat kot . :)

Kenangan masa kita join Larian 1 Merdeka , excited gila ! Sebab dapat free baju sorang satu . Cikgu siap bagi borang kat saya , suruh tulis saiz baju sob sob sob  . Saya pom pegi catat saiz baju geng geng kelas kita .
Cikgu buat pengumuman suruh ambil baju kepada sesiapa yang ikut program larian merdeka tu . Kita pom gi la . Bapak besar baju tu . Serious wa tak tipu ! Saya tempah saiz S tapi dapat saiz L . Kebanyakannya semua dapat saiz L . Haha , what a funny ! Macam mana nak lari kalau baju besar ? Mesti gelebeh kan ? Untung la siapa yang tinggi vs cubby tu . Tapi saya pakai jugak , nak buat macam mana kan ? Kay ,habis pasal baju . Sekarang ni pasal larian pulak . Jauh tak kita lari ? Dari padang astaka lalu kat peringkat 4 , sob sob sob . Pastu kita last kali sampai kan ? Ahaha :P . Tunggu cabutan bertuah , harap harap dapat FIXIE kot . Tapi nasib tak menyebelahi kita , cikgu Bakhtiar yang dapat FIXIE tu ..  :`(
 

Banyak lagi kenangan kita semua tapi kalau saya cerita kat sini mungkin sampai esok tak habis . Kay , nak cakap ciket ,esok , bersamaan 14 April 2012 , hari Ahad , sekolah saya SMK Ceneh Baru cuti . Hehe , tak mau jeles jeles tau ! Bai bai semua , LUVUSOMUCH