Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile


Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



i'm back again ;')
Thursday 17 May 2012 | 04:15 | 0 comments
Assalamualaikum semua . Sihat ? Harap harap sihat eah :')
Saya rindu kamu kamu semua ! Betul ke ?
;'(   <------   see ? Bermula 7 May sampai la sekarang ni saya busy dengan Mid Year Test . Aloohaiii , rasa nak pecah kepala duk studi . Ini serius ok ? Saya tak main main . Dulu masa fom 3 boleh je main main . Tapi sekarang dah lain , takleh nak suka suka , jerit jerit , gila gila macam dulu dulu . I miss that moment ! I miss Danizara! K , lepas tekanan kejap . Minggu depan exam lagi . Oh buku ! Jadi boyfriend saya nak tak ? Yela bila dah jadi boyfriend senang sikit . Takyah ambik , sms je , terus mari . Ahaha ! Selama 2 minggu saya exam , boleh dikatakan dalam 5 6 kali saya tertido dengan buku . Bukan saya yang bace buku , buku tolong bace untuk saya . Kadang kadang saya tak bace buku , saya bace novel . Bagus kan saya ? Sekali sekala feel kan minda dengan novel baru perhhhhh !!! Tapi bile mood studi tu ada , dengan sendirinye kite akan jadi rajin nak bace buku . Betul tak ?  123 yee ! Bak kate Onah kite . Upss , termengate mu laa Onah *muke blur . K , takleh nak cite panjang panjang . Biase laa saya ni penuh dengan adab sopan , kena hargai masa . Bye . Muahh ! *sumbak molek .