Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile


Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



; Bianae !
Tuesday 5 June 2012 | 05:58 | 0 comments
Hai, assalamualaikum semua. Sihat? Harap harap sihat walafiat laa yepp :)  Saya macam biasa je laa. Sihat, tap tak sepenuhnya. Tak nak tanya kenapa? Haila, tanya laa *hentak kaki* Okay, takyah tanya laa biar saya sendiri cakap. Saya demam H.O.L.I.D.A.Y. sebenarnya. Ahaha, ngee ! Kena badi bosan kat rumah. Minggu pertama, saya bertapa kat rumah kakak kat Kampung Fikri. Sekali dengan Kak Anis, sepupu saya. Hari isnin malam, saya jalan jalan dengan kakak n her gangs. Kami pergi dress rambut. Then, pergi pasar malam pastu pergi makan kat Kayak. Lastly pergi karok. Haha, banyak jugak saya melalakkan suara. Eh, ahaha ! Ada ke melalak? Setahu saya anjing je melalak. Kahkahkah ! Rujuk kamus balik !
Takpe takpe. Let'us stop here. #peace#

FOREVER WITH YOU
 
Kay, tengok entry blog macam tak kena je, kan? Yela, forever with you laa sangat ! Padahal saya dah banyak kali tak update, kan?  Takde idea nak edit balik entry tuu. Serious lawak ! Ahaha :P  tapi takpe, nanti saya adjust balik.