Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile


Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



i'm trouble double *ntahapeapentah*
Wednesday 27 June 2012 | 01:25 | 0 comments
Assalamualaikum w.b.t. camane semua? Sihat? Harap - harap sihat lah ye :D Alhamdulillah saya sihat walafiat hendak-Nya. *mood friendly*  Ahaks ! K, stop G. Hari ni saya nak story pasal aktiviti saya kat sekolah sepanjang seminggu ni. Ade menarik, tertarik pom ade. Muahaha !

  • 24 JUN 2012

Ok, hari ni sekolah saya mengadakan Majlis Anugerah Ilmu untuk Pelajar Tingkatan 2,3,4,5,& 6 ATAS . Majlis ni melibatkan semua pelajar SMKCB. VIP dah dijemput. Encik Bahri B. Abdullah @ pengerusi PIBG SMKCB. Semua pelajar yang mendapat anugerah telah disusun kedudukannye di belakang dewan. Ibu Bapa dijemput hadir untuk meraikan kecemerlangan anak-anaknye. *macam ayat bonde je* Dalam pukul 8.00 pagi majlis dah start. I see my ayah ! He's wearing red t-shirt. Whoahh ! Dah lah kepale licin. Eh? Tak ah, ade jugak rambut siked-siked. Hehe. Alhamdulillah ! Saya pun dapat meraikan kecemerlangan dalam Peperiksaan Pertengahan Tahun 2012. Studi main-main, dapat result pom lari terus dari target. Takpe lah. Bersyukur siked G ! Ye, Terime kasih Ya Allah ! Then the result is 1A,3A-,2B+, 1B,3C,1D . Okay lah kan. Melalui result ini saya berjaye memperoleh tempat ke-3 dalam kelas dan tingkatan. Danizara, nanti kite buat yang terbaik akhir tahun nanti eah ! Insyaallah !


  • 25 JUN 2012
Pagi saya sekolah macam biase ah. Then, petang tu saya ade kelas Kimia oleh teacher Akima. Ade chemistry kan nama teacher saya dengan kimia. Tu namenye jodoh. *haha* K, dalam pukul 2.30 petang klas start. Uiiihhhhh, mesti ngatuk belajar kimia tengah hari terik gini. Yelah, kalau saya kan, balik sekolah terus je tidur.  Sembahyang Zuhur berjemaah kat sekolah. Tapi teacher Kima kabo nak buat eksperiment Elekrolisis. Yeay yeay yeay ! *childish sungguh* macam tu lah reaksi saya mase dalam kelas. Lepas teacher terangkan prosedur eksperiment tu, teacher pom suruh ambil radas-radas. So, Fahida ngan Ikah pom g amek radas dan alat dan bahan eksperimen. Maka, tersebut lah kisah, hikayat Puteri Dayang Seri Jawa Gee start nak buat perangai gila-gila dia.
Ahaha, saya memang nakal. Tak boleh tengok kawan-kawan yang lain khusyuk buat kerje, ade lah saya nak 'memperjahatkan' eksperimen kawan-kawan. Macam biase, sebelum buat kerje jahat, inform Suha ngan Fifah dulu. Diorang gelak ! Haha ! Tak jahat mane pun kalau nak diikutkan dalam undang-undang sekolah. Saya just tutup suis transformer je kot. So, nak tengok pergerakan ion tak jadi ah. Sebab takde voltmeter. Haha !
Gelak sakan oden ! Dalam pukul 4.25 petang kelas pun habis. Next, pukul 5.00 petang, saya mari sekolah lagi untuk latihan SpeechChoir.

  • 26 JUN 2012
 K, hari ini pagi pun sekolah cam biase. Tapi balik lebih awal , dalam pukul 1.30 tengahari sebab nak g Mini Kejohanan Olahraga SMKCB 2012 yang diadakan di Padang Astaka. *padang sendiri ade, tapi tengah renovate dan tak siap-siap lagi dari tahun lepas sampai sekarang* Banyak lah acara yang dipertandingkan dan mendapat sambutan yang menggalakkan dari semua rumah sukan BENDAHARA, TEMENGGUNG, HULUBALANG dan LAKSAMANA. Tapi Danizara tak masuk, ade yang masuk acara , tapi certain-certain acara je lah. Macam Fifah ngan Aien Masuk acara melontar peluru dan diorang menang. Fifah no.1 dan Aien no.2. Diorang dari rumah  H. Dengki ! Rumah saya tak menang lagi ni.Come on  B ! Onah masuk lari berape meter ntah, wakil rumah  L. Tapi die lari esok lah. Hari ni, die jadi PBSM. Tolong orang yang lemas mase berlari. Ahaa. Suha, saya, Ikah ngan Fahida tak masuk nape-nape pun. Malas nak 'merenyahkan' diri ini. Hehe. Lepas tu, Rosma masuk lari jugak. Die dapat no 3 ke 4 , tak ingat tek. Wakil rumah  T. Rosma bagus, stamina kuat. Die tak pengsan pom macam yang lain. Ade yang muntah, macam-macam lagi lah. Nasib saya ngan Suha tak jadi PBSM. Tapi alih-alih Suha yang tolong urut kakak yang pengsan. Pelik kan? K, Takpe.


  • 27 JUN 2012
Hari ini saya tak g Kejohanan Olahraga. Antara sebab-musabab nye termasuk lah ;

  1. Letih dan tak cukup rehat. Saya tahu Danizara semua letih, penat tapi gitu lah.
  2. Saya bosan dan tak tahu nak buat ape. Tengok tu memang tengok tapi gitul lah.
  3. Hari ni Suha pun tak nak g. So, saya pun decide tak nak g jugak lah.
Dan yang terakhir, saya tak terlibat dengan mane-mane acara pun. Setakat mari nak sokong tu esok boleh lah. Sebab esok last dengan penutup sekali. Tapi hari ralat sangat-sangat rase, sebab tak dapat tengok Onah lari. Sorry dear ! K, bye semua ! Love u :)