Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile


Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



Starw :\
Thursday 21 June 2012 | 03:09 | 0 comments


Sekarang ni awak dah takde. Saya tak leh tengok awak lagi. Sedih. Saya tahu awak tak suke saya, sebab saya selalu tengok awak dating dengan girlfriend awak. Girlfriend? Mesti dia baik kan? Dia tak ***** macam saya.
Ini tak adil untuk saya, kalau awak judge perangai saya melalui NAME. Yupt ! Name saya Nurul Fazihah Malek Ribuan. Kawan kawan panggil saya G. Dan dari kecik lagi ma ayah saya panggil saya dengan panggilan tu. Fullstop ! So? Awak nak kata mende? "Come on lah, bro ! Don't judge my attitude by my name, ok?" Kalau boleh lame dah saya nak sound kat awak macam tu. Tapi saya tak kuat. Yes, memang saya tak kuat sebab saya ni kecik je. Haha ! Ok, nak ambik mood sedih jap. :(  Macam biase, tiap tiap hari saya akan ke KOOP, sebab nak tengok awak. :D    Dapat tengok dari jauh pun dah ok. Haha ! Rindu !
Dan ditakdirkan hari itu, awak nak beli pen. Fifah yang layan. Saya malu. Onah mengintai awak dari tepi, tup tup awak ade betul betul depan kami. Nah, ambik kau , Onah ! Awak senyum kat kami. Ya Allah ! Betape manisssnyyyyaaa senyuman awak. Seriously saya tak tipu siked pun. Saya cair. *mengaku* Awak sibuk tanya kat Fifah, pen mane paling ok. Saya dengar je. Hehe ! *gatalnye anok Malek ni* Lepas tu si Fifah syorkan lah sebatang pen. Awak pun beli. Then, senyum lagi. Whoooaaaaa *mulut nganga* Onah puji awak cute. Saya senyum bangga. Haha ! Lepas je masa rehat habis, saya masuk kelas sebab ada exam PJ plak.  Tu lah hari hari terakhir saya duk meng'usha' awak, lepas Budin cakap sesuatu yang amat mengecewakan saya. *feeling* Saya nampak awak makan semeja dengan pempuan. Hancuss hati saya. Takpe lah, nak buat camane kan. Bila pagi pagi saya selalu terserempak dengan awak. Selalunye saya macam orang gile tengok awak, tapi hari tu saya buat derk je. Saje nak cari kekuatan , ahaha :P  Dan sampai lah ke hari ini. Saya dah lame nak cite, tapi busy siked. So, hari saya cite lah jugak. Woo :O   k, bye.