Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile


Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



Assalamualaikum.
Monday 13 August 2012 | 06:23 | 0 comments
Lame aku tak berblogger. Tiap-tiap hari aku stalk blog orang. Semua ada cerita, pengalaman, tak pun resepi kuih dan kek sempena raya yang bakal tiba beberapa hari lagi.*ayat tak boleh blah* Ok, kita sebenarnya berada dalam bulan Ramadhan yang penuh barakah ini. Puasa tak? Haha. Harap puasa lah yep !

Tak tahu nak cerita ape. Sebab banyak kejadian yang berlaku dalam hidup aku. Mostly sad story. Perkara yang diluar jangkaan aku, ayahandaku yang tercinta telah kembali kepada pencipta-Nya pada pukul 3.15 pagi, 17 Julai 2012 bersamaan 27 Syaaban 1433H. Memang aku tak dapat terima hakikat ni, tapi siapa aku nak melawan Qada' dan Qadar Allah? Hanya mampu berserah. Aku sekeluarga redha dengan pemergian insan yang tersayang. Semoga ayah ditempatkan dalam kalangan orang yang soleh.Amin. Kak Gee sayang sangat ayah. Tak sempat nak bercakap pada hari tu, sebab k.Gee letih, baru balik sekolah. Ayah tegur k.Gee senyum je. Ralat sungguh aku Ya Allah ! K.Gee rindu sangat kat ayah. Terbit rase cemburu bila tengok kawan-2 yang lain g sekolah dengan ayah. Biase pagi-2 ayah yang hantar k.gee ngan adik. k.Gee mintak maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki. First time raya tanpa ayah disisi. Lain sangat rase. Sekarang ni ma yang jadi ayah, ma jadi ma. Kalau k.Gee teringat kat ayah k.gee mesti cite kat ma. k.Gee cuba jadi kuat tak boh bagi orang tengok k.Gee lemah. Kat sekolah pun k.Gee buat-2 hepi sedangkan k.Gee sedih. Masih terasa macam ayah ada kat rumah. Kalau k.gee duk sorang kat umah , k.gee akan tengok baju-2 ayah. nak lepaskan rindu. Setiap hari jumaat , kami sekeluarga akan pergi ke pusara ayah. K, sampai kat sini sahaja coretan aku untuk kali ni. Sekian , wasalam.